Vragen over de website, de producten of iets anders?

De meest gestelde vragen vindt je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.

Bestellen

Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” knop te drukken. Als je hierna op “Doorgaan naar afrekenen” drukt kun je vervolgens je gegevens invullen en betalen. Pas als je op “Bestelling plaatsen” drukt is je bestelling definitief.

Nee helaas, Peripage.nl verkoopt alleen via internet.

Uiteraard! Vlak na je bestelling ontvang je van ons systeem een orderbevestiging. Ontvang je hem niet stuur ons dan vooral even een email.

Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Achter de prijs van het product staat ook de voorraad-status. Maar wees gerust: eigenlijk alle producten op onze website zijn ruim op voorraad.

Betalen

Afhankelijk van het gekozen land kan je betalen met:

  • iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • BanContact/MisterCash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
  • Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard of Visa creditcard. Betalingen gaan via PayPal.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie. Betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Bij een groot aantal webwinkels betaal je extra als je wilt betalen via PayPal of via Bancontact/MisterCash. Bij ons komen er geen extra kosten bij je bestelling vanwege jouw keuze voor betaalmethode.

Ja, vooralsnog is de levering bij alle betaalmethodes even snel.

Contactinformatie

Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten van Peripage.nl of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@peripage.nl, via het contactformulier of telefonisch op 087-7849917.
We streven ernaar elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Productinformatie

Peripage.nl is de Europese importeur van Peripage producten, wij halen onze producten direct uit de fabriek. Wij kunnen een 100% garantie geven dat de producten die wij verkopen origineel zijn en geen imitatie of 1-op-1 kopie.
Het probleem van imitatie is in landen als China erg groot. Producten die goed verkocht worden zijn over het algemeen binnen zeer korte tijd als imitatie voor een veel gunstigere prijs te koop. Voor een vijfde van de prijs is er telefoon te koop die precies lijkt op de iPhone, voor de helft van de prijs een schoonheids-apparaat van een groot merk. Deze producten worden in kleine fabrieken minutieus nagemaakt, tot zelfs de echte producent van het product amper kan zien welke nu de originele is.
Zo ook met de producten van Peripage, deze worden op grote schaal nagemaakt en verkocht op honderden sites in en buiten China. Vaak lijken de imitatie producten goed op het origineel, maar zitten er bijvoorbeeld andere onderdelen in omdat de fabriek die deze kopie heeft gemaakt het originele onderdelen niet kon krijgen. Er is dus niet te zeggen of deze kopieën net zo goed zijn als het origineel. Goedkoop betekend in de meeste gevallen imitatie, pas dus goed op!

Retourneren

Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.

Ben je niet 100% tevreden over je aankoop? Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na je aankoop je bestelling terug te sturen en je betaling terug te ontvangen. Gebruik hiervoor het formulier om gebruik te maken van het herroepingsrecht.

Elke klacht is voor ons een uitdaging. Een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, laat dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer achter. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.

Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting GeschilOnline. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.

Verzending

Alle producten op Peripage verzenden we helemaal gratis! Wil je je bestelling sneller in huis hebben bieden we vanaf midden augustus 2019 een expres optie voor ongeveer 10 euro.

Bestellingen op Peripage.nl ontvang je, nadat de betaling bij ons binnen is, over het algemeen binnen 8-15 dagen. Dit is over het algemeen voornamelijk afhankelijk van hoe veel er besteld wordt, de service van PostNL en de drukte in de fabriek. Je vindt de bezorgtijden van PostNL op hun eigen site.

Ben je niet helemaal tevreden over onze producten, stuur ze dan eenvoudig terug binnen veertien werkdagen, vanaf de dag dat je je bestelling binnen krijgt.
Je vindt hier de instructies en het formulier voor herroeping.

Wat vervelend dat je je pakket niet meteen binnen hebt gekregen! In enkele gevallen pikt de douane er pakketten uit om te bekijken of controleren. Soms betekent dat dat er extra kosten betaald moeten worden omdat zij de kosten van jouw pakket inschatten.
Geen paniek, wij betalen altijd alle douanekosten voor je. Als je ons een afschrift stuurt met wat je moet of hebt moeten betalen zorgen wij dat deze kosten naar je overgemaakt worden.

Peripage android en iOS app

Het eerste scherm van de app (foto) vraagt je in te loggen met een sociaal medium. Omdat de app wordt gemaakt in China staan hier voornamelijk buitenlandse sociale media tussen. Je kunt ook doorgaan naar het hoofdscherm door te klikken op Log in rechts boven in het scherm.